نتفليكس تعلن عن فلم أنميشن Escape from Hat




نتفليكس تعلن عن فلم أنميشن Escape from Hat من مخرج Kung Fu Panda




أعلنت Netflix عن نيتها لإنتاج نسخة جديدة من Escape from Hat من Kung Fu Panda و The Little Prince و Artemis Fowl و The Clockwork War. سيستهدف الفيلم العائلة والأطفال والنسخة التي تم إصدارها في عام 2022.

سوف يتعاون أوزبورن مع المنتج جينكو غوتوا ، الذي عمل معه في The Little Prince في عام 2015. وسيقوم كلاين وأوزبورن بإعداد القصة والحوار ، بناءً على رواية كلين التي سيتم نشرها في عام 2020.

قصة: أرنب يائسة يجمع مجموعة غير متوقعة من الحلفاء لمساعدته على الهروب من داخل قبعة الساحر ، والعودة إلى الصبي البشري الذي يحب.


Netflix has announced its intention to produce a new adaptation of Escape from Hat by Kung Fu Panda, The Little Prince and Artemis Fowl and The Clockwork War. The film will target the family, children and the released version in 2022 .

Osborne will collaborate with producer Ginko Guttwa, who worked with him on The Little Prince in 2015. The story and dialogue will be prepared by Klein and Osborne, based on a novel by Klein that will be published in 2020.

Story: A desperate rabbit gathers an unexpected group of allies to help him escape from inside the magician's hat, back to the human boy he loves.








Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url